tiistai 2. heinäkuuta 2013

Päivä 2/5

Ilman minun poikia :)
 Pari iltaa meni ihan hyvin, mutta tänään ikävä on jo alkanut hiipiä puseroon. Miten voikaan koti tuntua hiljaiselta ja oudolta. Tein aikanikuluksi puolukkapuuroa, jota jo maistelinkin ja pakkasin huomiseksi työevääksikin rasiaan. Olen yrittänyt nyt tyhjentää pakkasta uusia marjoja varten. Mansikat on meillä syöty jo aikoja sitten, mutta puolukoita ja mustikoita on vielä reilusti jäljellä.


Mukavaa iltaa, minä taidan kömpiä sänkyyn lukemaan kirjaa ja odottelemaan unta.
 
OM

6 kommenttia:

  1. Oih, varmasti on kummallinen olo! Mä en edes tiedä, koska olisin ollutt illan/päivän yksin kotona. Viime pe oltiin tyttöporukalla kotona ja se on jo ihme rauhallista. Otin kyllä siitä kaikki irti: vuokrasin leffan ja ostin irtokarkkeja ja pidin oman rakkaus-hömppä-elokuvaillan, kun V oli mennyt nukkumaan.

    Mutta niin, sitten siinä on aina se ikäväpuoli. :( Toisaalta ikävä ei ole paha asia, on ihanaa, kun on jotain (tai joitakuita :) ) jota ikävöi niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan - onnea on myös se, että on ketä ikävöidä suuresti. Nämä on myös vaarallisia nämä "omaa aikaa" päivät. Tein sitten illalla nettiostoksia. Sen siitä saa, kun telkkarista ei tullut mitään muuta, kun uusintoja ;)

      Poista
  2. Mä sain tänään just lapset takaisin isältään, olivat torstaista tiistaihin, pisimmän pätkän ikinä, ja voi että mä jo itkin eilen ikävääni yksikseni (no okei, ihan vähän jo toissapäivänäkin)...

    Meillä taas puolukat on loppuneet jo aika päiviä sitten, mä rrrrrakastan puolukoita :) Mansikoita pakastettiin vain vähän, ja niitä on vieläkin - mustikoita laitettiin aika paljon, ja niitäkin on vielä ihan syödä asti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään puolukoista paljon. Viime syksynä puolukkaa tuli vain niin paljon, ettei millään olla saatu tuhottua. Mustikoista ei oikein meidän perheessä näköjään tykätä. Jos teen piirakan, niin toki se katoaa äkkiä parempiin suihin tms. Mutta mustikkakeittokaan ei ihmekyllä uppoa kovin hyvin.

      Ja sitä kun on itsekseen kotona tuntuu, ettei oikein saa tehtyä mitään järkevää, vaikka aikaa olisi :)

      Poista
  3. Nams, puolukkapuuro on ihanaa! Munkin pitäs tyhjentää pakastinta, sen sijaan olen täyttänyt sen jäätelöllä. Oho.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meilläkin pakkanen pursuaa jäätelöä. Itse en kyllä ole paljoa sitä ostanut, mutta appiukko oli käydessään ostanut jos minkälaista vaihtoehtoa ;)

      Poista